Klantenservice

Veel vragen zijn ons al eens gesteld. Deze hebben we met de antwoorden op een rij gezet. Misschien staat jouw vraag er ook tussen. Zoek je toch een ander antwoord? Laat het gerust weten via een mail, SMS of Whatsapp bericht.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor leveringen binnen Nederland worden gebaseerd op gewicht. De 2024 verzendkosten bedragen slechts €4,20 voor een brievenbuspakket inclusief Track and Trace. Deze worden verzonden met DHL Parcel met track and trace. Voor grotere pakketten bedragen de verzendkosten €6,45. Bij een bestelling boven de €90,- zijn de verzendkosten gratis. Fietsen worden geleverd via een interne vervoerder, zodat er een grote doos gebruikt kan worden en de fiets vrijwel niet gedemonteerd hoeft te worden en de verzendkosten voor een fietspakket zijn daarom €50.
Bestellingen naar het buitenland worden apart berekend, vanwege de verschillende bezorgkosten per land.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
De levertijd bedraagt 1-2 werkdagen. De bestellingen worden ingepakt van dinsdag tot en met zaterdag. Alle bestelde producten worden vanuit ons eigen magazijn verzonden, mits op voorraad besteld. Indien als nabestelling besteld, kan het product vanuit extern magazijn verzonden worden.
De levertijd geldt alleen voor verzendingen binnen Nederland. Voor het buitenland geldt 1-3 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja, de bestellingen zijn op te halen bij onze fysieke BMX winkel in de winkelstraat. Bij het afrekenen is er de keuze “Gratis afhalen bij Flow”. Na de bestelling zullen wij contact opnemen, leggen we het product voor je klaar en de bestelling is altijd tijdens openingstijden af te halen.
Het adres is:
Julianastraat 17, 7701GH,
Dedemsvaart, Nederland

Wat is het retourbeleid?
Vind hier alle informatie over retouren

Garantie
Alle artikelen, gevoerd door Flow, voldoen aan de hoogste eisen van kwaliteit en degelijkheid. Mocht onverhoopt bij normaal gebruik het artikel gebreken vertonen, dan wordt deze door Flow kosteloos hersteld. Hierbij wordt het product vervangen. De garantie omvat fabrieks- en/of materiaalfouten. Uiteraard valt normale slijtage niet onder de garantiebepaling.

Vragen

Mocht u vragen hebben over (één van) onze producten kunt u contact opnemen via info@flowrides.nl of via SMS of Whatsapp. We streven ernaar om maandag tot en met zondag binnen enkele minuten – enkele uren te reageren op uw vragen en/of klachten.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Om je gegevens te kunnen wijzigen, dien je ingelogd te zijn. Klik hier om naar je account te gaan. Je komt nu in een scherm waar je kunt inloggen en wijzigingen in kunt aanbrengen.

Alle gegevens die bij Flow bekend zijn, worden uitsluitend gebruikt om je optimaal van dienst te kunnen zijn. Je gegevens zullen niet voor andere doeleinden gebruikt worden en/of aan derden worden verkocht.

Winkelwagen